MG luidt 2026 in met een belangrijke uitbreiding van het gamma. Dat doet het Chinese automerk door de S6 te introduceren: een nieuwe elektrische SUV die aan de bovenkant van het gamma komt.
Op 9 januari beleeft de MG S6 zijn Europese première. Dat gebeurt op de Autosalon van Brussel.
De S6 is volgens MG een nieuwe, ruime en royaal uitgeruste C-segment SUV. Het is het derde model dat gebruikmaakt van MG’s veelgeprezen Modular Scalable Platform (voor het eerst toegepast op de MG 4) dat dynamische rijeigenschappen combineert met volop ruimte en comfort.
Begin volgend jaar maakt de MG S6 zijn opwachting in de Nederlandse showrooms.
