Hoe Duits wordt Aston Martin?
Dalende verkopen en draconisch aangescherpte emissienormen waren voor Aston Martin vorig jaar aanleiding om de samenwerking met Mercedes-AMG uit te breiden. Aston Martin Lagonda is ongetwijfeld een van de meest…
Dalende verkopen en draconisch aangescherpte emissienormen waren voor Aston Martin vorig jaar aanleiding om de samenwerking met Mercedes-AMG uit te breiden. Aston Martin Lagonda is ongetwijfeld een van de meest…
Nu er eindelijk nieuwe i modellen van BMW komen, krijgt de CEO praatjes.
Audi gelooft niet in een race naar steeds meer rijbereik.
In plaats van Hyundai zou nu Renault in de race zijn om de Apple Car te mogen bouwen.
In detail: de elektrische toekomst van Jaguar Land Rover
Dure auto’s verkopen is in Frankrijk vrijwel onmogelijk. Elektrificatie van het wagenpark zal dit tij niet keren.
Waterstof zou niet geschikt zijn voor de aandrijving van personenwagens. Maar dat werd vroeger ook gezegd van diesel …
Bij Audi moet de e-Tron GT illustreren dat duurzaamheid het nieuwe premium is.
BMW is zich bewust van de kritiek op haar autodesign maar heeft niet als doel iedereen tevreden te stellen.
De Japanse kei-cars, die bekend staan om hun betaalbaarheid en kleine motoren, worden geconfronteerd met een potentieel existentiële bedreiging. Reden is dat het Aziatische land er op vertrouwt dat autofabrikanten…
Nissan kan alleen overleven als het blijft investeren in hightech.
Nostalgie verkoopt. Ook als het verpakking betreft van ‘techniek van morgen’, zoals bij de elektrische auto.
PSA en Fiat Chrysler denken met de fusie tot 5 miljard euro te kunnen besparen.
De prijsstelling van de Tesla Model Y zal de markt voor conventionele premium auto’s verstoren.
De topman van Audi vindt autofabrikanten die 10 procent minder auto’s kunnen verkopen vanwege het corona virus niet zielig.
In totaal hebben 4 Nissan dealers dubbel pech.
De Chinese industrie voor het verwisselen van nieuwe accu’s voor elektrische auto’s zal naar verwachting de komende 5 jaar een enorme vlucht nemen.
Stellantis start met een portefeuille met liefst 14 merken. Welke mogen er allemaal blijven?
De huidige overcapaciteit bij Stellantis is niet houdbaar.
Niet elke Cadillac dealer ziet elektrificatie van het modellengamma zitten.