CO2 boete voor de Volkswagen Groep
Het merk Volkswagen voldeed wel aan de Europese uitstoot eisen.
Het merk Volkswagen voldeed wel aan de Europese uitstoot eisen.
Anders dan Ford gaat General Motors momenteel hard vooruit op de beurzen van de Verenigde Staten.
De topman van Volkswagen wordt er onverminderd van verdacht eindverantwoordelijk te zijn voor fraude met 9 miljoen voertuigen in Europa en de Verenigde Staten.
De merkrechten van Spyker gaan nu in de verkoop.
Tesla overweegt bij voldoende vraag om ook in India te gaan produceren.
Audi wil zich, net als Mercedes, meer gaan toeleggen op grotere modellen.
Route Mobiel stopt na 17 jaar als concurrent van ANWB Wegenwacht.
Een tekort aan chips stopt de productie: Volkswagen moet vechten voor elke auto.
In 2022 moet de M-Byte van Byton alsnog op de markt komen.
Nissan wil bepaalde verkoopactiviteiten in Europa voortaan uitbesteden aan alliantiepartner Renault.
De topman van Mercedes wordt verweten meer aandacht voor de cijfers dan voor het personeel te hebben.
Ook de Brexit deal levert meer handelsbarrières op dan er nu zijn.
Zandhagedissen bezorgen Tesla slapeloze nachten.
Tijdens de eerste lockdown moest Toyota ook al fabrieken in Europa sluiten.
Apple zal in 2017 geen bedreiging in Tesla. Nu wel?
Samen worden zij onder de naam Stellantis de vierde grootste autobouwer ter wereld.
SsangYong kan haar schulden niet langer terugbetalen.
Voor de topman van de Volkswagen Groep zijn de uitkomsten van de studie een mooi kerstcadeau.
Next E.Go Mobile wil net als Tesla, ook geld gaan verdienen met zogenaamde CO2-pooling.
Buiten Duitsland is er amper belangstelling voor de Volkswagen T-Roc Cabrio.