
Waarom een boekhouder nooit een Chinese auto zal kopen
Een elektrische auto uit China lijkt misschien goedkoop, maar aanschaf kan jou in 2025 duur komen te staan.
Een elektrische auto uit China lijkt misschien goedkoop, maar aanschaf kan jou in 2025 duur komen te staan.
Eindelijk gaat de Tesla Cybertruck dit jaar in productie. Maar al diegenen met hoge verwachtingen van deze elektrische pick-up zullen van een koude kermis thuiskomen.
Maak kennis met de Peugeot 508 Coupé, de auto die Stellantis topman Carlos Tavares nooit in productie zal durven te nemen.
Hier lees je waarom de Jeep Avenger een echte allemansvriend is.
Met enige regelmaat wordt er een nieuw automerk gepresenteerd. Vaak gaat het om een bedrijf dat een supersportwagen heeft ontwikkeld, al zijn ook het aantal pogingen om Tesla te imiteren…
Citroën heeft een nieuwe CEO. En dat is maar goed ook.
De bouw van de peperdure elektrische auto met zonnepanelen Lightyear 0 is stopgezet.
Stellantis topman Carlos Tavares: “Chinese auto’s slopen EU auto-industrie”.
Importeur Louwman plakt een premium commissie op een doorsnee middenklasser. Dat leidt tot een onaantrekkelijk hoge prijs.
De beste kanshebber op de titel ‘Auto van het Jaar 2023’, de MG 4 Electric, werd buitengesloten door de jury. Waarom? Bepaalt de Europese auto-industrie achter de schermen de regels?
Bij de 7 finalisten die verkozen kunnen worden tot ‘Auto van het Jaar 2023’ zit geen model dat met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Dat is jammer.
Bij Volkswagen leidt de weg naar ‘minder China’ via ‘meer China’.
Is betaalbare automobiliteit aan het uitsterven?
…, vraagt Gerd Stegmaier zich af met het oog op een Euro 7-emissienorm die bandenslijtage reguleert en het aanhoudende gebrek aan betaalbare elektrische auto’s.
De Renault Groep zal hoe dan ook in zijn huidige vorm niet blijven bestaan
Lees hier waarom Subaru haar ontwerpers en ingenieurs een schop onder de kont moet geven.
Ook in Frankrijk is men van mening dat Renault de plank misslaat met deze conceptstudie voor een nieuwe ‘4’.
Veel klanten hebben zonder testrecensies af te wachten een Mazda CX-60 gekocht. Er is een reële kans dat zij spijt gaan krijgen.
Waarom een 4-deurs variant het verkooppotentieel van de Ford Mustang aanzienlijk kan vergroten.
Greenpeace geeft zonder enige kennis van zaken een oordeel over de autobranche.
Wordt de Citroën C5 X net zo’n icoon als de Renault 16? Of wordt het net zo’n flop als de Ford Scorpio? De waarheid ligt vermoedelijk in het midden.