
Dit is hoe Stellantis zijn eigen graf graaft
Door een coup van Italiaanse managers investeert Stellantis liever in een marginaal automerk van eigen bodem dan in het 30 keer zo grote Opel.
Door een coup van Italiaanse managers investeert Stellantis liever in een marginaal automerk van eigen bodem dan in het 30 keer zo grote Opel.
Filosa mag de puinhopen van Carlos Tavares, zijn voorganger als CEO van Stellantis, gaan opruimen.
Zorgen om Chinese ‘kill switches’ in naar Europa geëxporteerde zonnepanelen moeten ook bij autoconsumenten de alarmbellen doen rinkelen.
BYD heeft nu laten zien wie in Europa haar vrienden zijn.
Het is voor Alfa Romeo er op of er onder met de Stelvio. Het wordt ‘er onder’.
China steunt heimelijk Rusland bij de oorlog in Oekraïne. Dat verdient een boycot!
Ik durf er geen vergif op in te nemen dat er niet meer Ford Mustangs bekrast gaan worden.
Het leven van Elon Musk is niet compleet zonder het nemen van risico’s.
De topman van Seat en Cupra vindt dat de extra importheffing op in China geproduceerde elektrische auto’s van tafel niet. Als dat niet gebeurt, stopt hij met de verkoop van de Ibiza en Arona.
BMW, Mercedes en Porsche kunnen meer succes hebben als zij protserige topmodellen inruilen voor ‘value for money’.
Ford Europa in crisis 5 redenen waarom Ford binnenkort verdwenen zal zijn
De vergelijkingstest van Autoweek van de Peugeot E-5008 en de Tesla Model Y rammelt aan alle kanten.
Niets is zeker meer. Wat decennialang als ‘in beton gegoten’ werd beschouwd, is nu ineens op losse schroeven komen te staan. Nee, dit nieuwsbericht gaat niet over Amerikaanse veiligheidsgaranties voor…
China moet niet meer worden gezien als een handelspartner. Dat vindt de Tweede Kamer. Het immense land ontwikkelt zich steeds meer als een bedreiging voor Taiwan. De Tweede Kamer wil…
Porsche is ruw wakker geschud uit haar ‘droom’ de meest succesvolle Duitse autofabrikant te zijn.
Forse prijsverlaging zouden nodig zijn om de interesse in Chinese elektrische auto’s op te krikken. Maar zonder de juiste producten is dat zinloos.
Lees hier waarom BMW in 2022, toen de CS versie uitverkocht was, had moeten stoppen met de M5.
Bij Stellantis stapelen de problemen zich op.
Tesla topman Elon Musk waant zich onkwetsbaar. Waar in de geschiedenis hebben wij dat vaker gezien?
Volkswagen loopt technologisch niet langer voorop. En dat maakt het merk ook in 2025 kwetsbaar.