Moet Lynk & Co een normaal automerk worden?
Er is twijfel over hoe toekomstbestendig het abonnementsmodel van Lynk&Co is.
Er is twijfel over hoe toekomstbestendig het abonnementsmodel van Lynk&Co is.
Ola Källenius, CEO van Mercedes, loopt aan de leiband van de Chinezen.
De Nederlandse Ford importeur viert haar 100-jarig jubileum.
Aan steeds meer Chinese auto’s die in Europa worden verkocht, zit een luchtje: marktmanipulatie, dwangarbeid en spionage.
Burgers in Grünheide zeggen nee tegen de uitbreiding van de Tesla fabriek.
Soms duurt het even voordat Toyota het licht ziet. Maar de Tercel bewijst dat het daarna altijd goed komt.
De MIVD waarschuwt al jaren voor spionage door China.
Aan nieuwe modellen geen gebrek bij VinFast, maar een doorbraak op het internationale autotoneel blijft tot nu toe uit.
Een Taiwanese mensenrechtenactivist die vastzat in China zegt hierover: “Ik ben mentaal onderdrukt”.
BMW geeft toe dat de verkoopresultaten die de XM geboekt heeft ondermaats zijn.
De Chinese overheid sponsort weekend les van Chinees-Nederlandse kinderen.
Er zijn nieuwe signalen dat BYD van plan is om in Hongarije een nieuwe fabriek te bouwen.
Moderne auto’s zijn veiliger, ruimer, schoner, luxueuzer, comfortabeler, zuiniger en schoner dan vroeger. Ja, ook zwaarder. Maar dat is toch niet zo erg?
Zal een 11 procent lager verbruik de Subaru Crosstrek terug in de race kunnen brengen?
Waarom de Mercedes EQS heus wel ‘premium’ is, maar geen ‘luxe’ product.
Het vertrek van de topman van Cruise is een zware tegenslag voor General Motors.
Onder druk van kostenbesparingen binnen de Volkswagen Groep dreigt de identiteit van Audi te verwateren.
BYD gaat lokaal in Europa haar auto’s produceren. Maar doet dat wel in het land dat binnen de Europese Unie de luis in de pels is. Toeval?
Subsidiëring van de waterstofauto is verkwisting van belastinggeld.
Volkswagen voorspelt een revival van de PHEV. Onzin.