
Amsterdam blijft duurste stad op te parkeren
Parkeren in de binnenstad is in Nederland dit jaar weer flink duurder geworden.
Parkeren in de binnenstad is in Nederland dit jaar weer flink duurder geworden.
Met een doorsnee accupakket van 60 kWh scheelt dat bij het opladen van een elektrische auto flink.
80 procent van de wegen in de hoofdstad wordt een ’30 km weg’.
Haarlem blijkt net als vorig jaar de stad te zijn met gemiddeld de meeste vertraging als gevolg van verkeersdrukte.
Het verlagen van de autosnelheid past in een landelijke trend om leefbaarheid in de steden te vergroten.
De gemeente Amsterdam vindt dat Parkeerwekker aanzet tot belastingontduiking.
De rittendienst beperkt de elektrische verplichting in eerste instantie tot steden die een goede infrastructuur hebben, zoals Amsterdam.
De VVD wil dat de zogeheten Total Cost of Ownership (TCO) van een elektrische auto aantrekkelijker wordt.
Personenwagens met een dieselmotor moeten straks minimaal het predicaat Euro4 hebben om Amsterdam in te mogen.
Het College van Amsterdam stapt over op elektrische Audi’s.
Beschermd natuurgebied moet wijken nu men zich realiseert dat Zandvoort slecht bereikbaar is. Dit is precies de reden waarom er voor Assen gekozen had moeten worden.
Het korte Nederlandstalige autonieuws van 1 augustus 2019, 03.00 uur.
Het korte Nederlandstalige autonieuws van 9 mei 2019, 12.00 uur.
Het korte Nederlandstalige autonieuws van 4 mei 2019, 18.00 uur.
Het korte Nederlandstalige autonieuws van 22 april 2019, 13.00 uur.
Het korte Nederlandstalige autonieuws van 11 december 2018, 22.00 uur.
Het korte Nederlandstalige autonieuws van 8 augustus 2018, 15.00 uur.
Het korte Nederlandstalige autonieuws van 27 april 2018, 11.00 uur.
Het korte Nederlandstalige autonieuws van 12 maart 2018, 12.00 uur.