
Prijs vergelijking Honda CR-V 30th Anniversary Edition
De Honda CR-V bestaat 30 jaar en dat wordt gevierd met forse kortingen.
De Honda CR-V bestaat 30 jaar en dat wordt gevierd met forse kortingen.
Honda koppelt bij de nieuwe CR-V pittige vraagprijzen aan aandrijflijnen die helaas niet zo pittig zijn.
De Honda CR-V e:PHEV moet het niet van een scherpe prijs hebben, maar hoewel hij naast 7 zitplaatsen zowel wat meer pit als extra rijplezier zou kunnen gebruiken, voldoet hij aan veel criteria die voor een gezins-SUV belangrijk zijn: hij is comfortabel, zuinig, praktisch en niet veeleisend om te rijden, en dar alles gecombineerd met een fors elektrisch rij bereik.
De nieuwe Honda CR-V wordt leverbaar in 4 uitvoeringen, waaronder een stekker hybride variant. Hier lees jij alle details.
Lees hier de eerste details over de nieuwe Honda CR-V.
Honda zal komende zomer de nieuwe CR-V presenteren. Bekijk hier de eerste plaagfoto’s.
Op een nieuwe Honda CR-V Hybrid zit momenteel tot 4.000 euro voordeel.
Lees hier de eerste details over de nieuwe Honda CR-V.
Je mag zelf kiezen welk voordeel jij op de Honda CR-V wilt: tot 5.000 euro op voorraadmodellen, een extra inruilpremie bovenop de waarde van jouw inruilwagen, of korting op verschillende accessoirepakketten.
Wat is belangrijker: een hybride SUV met een lagere instapprijs en een grotere kofferbak (Toyota RAV4) of eentje met meer rijplezier en een hoogwaardiger interieur (Honda CR-V)?
De nieuwe Honda CR-V Hybrid is er in 6 verschillende uitvoeringen. Lees hier de details.
Bij Honda vervangt de CR-V Hybrid de dieselvariant. Dat gebeurt op een heel soepele manier.
Lees hier alle details over de prijzen en uitrusting van de nieuwe Honda CR-V.
De Honda CR-V is wereldwijd een hit, behalve in Europa. De nieuwe generatie kan daar verandering in brengen.
De nieuwe Honda CR-V wordt leverbaar in hybride uitvoering én met 7 zitplaatsen.
De nieuwe Honda CR-V is bovengemiddeld ruim én zuinig.
De eerste klap is vaak een daalder waard. Maar de nieuwe Honda CR-V moet het ergste vrezen in een confrontatie met de Peugeot 5008 en Skoda Kodiaq.
De nieuwe Honda CR-V Hybrid doet het zonder versnellingsbak.
Honda belooft voor de nieuwe CR-V een “verrassend laag verbruik”.
De nieuwe editie van de Honda CR-V is beter, maar nog steeds niet goed genoeg.