
Autoverkopen Frankrijk: Renault ontspringt de dans
Met de autoverkopen gaat het slecht in Frankrijk, behalve voor Renault.
Met de autoverkopen gaat het slecht in Frankrijk, behalve voor Renault.
De neergang van Stellantis, bedrijf achter Fiat en Citroën, houdt aan: dit betekent dat er een zware taak wacht voor de nieuwe topman.
Van de Europese Unie moeten autofabrikanten meer volledig elektrische modellen verkopen. Maar de consument denkt daar anders over.
Het korte Engelstalige autonieuws van 19 juni 2025, 17.00 uur.
Het korte Engelstalige autonieuws van 16 juni 2025, 14.00 uur.
Citroën roept eigenaren op hun auto te laten staan vanwege een probleem met de airbag.
Door een coup van Italiaanse managers investeert Stellantis liever in een marginaal automerk van eigen bodem dan in het 30 keer zo grote Opel.
Het korte Engelstalige autonieuws van 6 juni 2025, 14.00 uur.
Het korte Engelstalige autonieuws van 4 juni 2025, 07.00 uur.
Filosa mag de puinhopen van Carlos Tavares, zijn voorganger als CEO van Stellantis, gaan opruimen.
Het korte Engelstalige autonieuws van 23 mei 2025, 07.00 uur.
De Italiaan Antonio Filosa wordt de nieuwe topman van het noodlijdende autoconcern Stellantis.
Stellantis breidt haar compensatiemaatregel uit voor claims van Europese consumenten met betrekking tot oudere generaties PureTech 1.0- en 1.2 motoren.
De Europese Unie wordt opgeroepen om kleine auto’s weer commercieel interessant te maken.
Stellantis verwacht binnen 2 maanden een nieuwe CEO te hebben. De financiële vooruitzichten zijn door de importheffingen tijdelijk opgeschort.
Het korte Engelstalige autonieuws van 21 april 2025, 16.00 uur.
Begaat Stellantis dezelfde fouten als British Leyland?
Dankzij verbetering aan Stellantis motoren leveren ze nu 10 pk meer.
Houdt het vertrek van Wayne Griffiths als CEO van Seat / Cupra verband met de vacature aan de top bij Stellantis?
Het korte Engelstalige autonieuws van 9 april 2025, 13.00 uur.