Ford: beleggers verliezen geduld met topman Jim Hackett
Na ruim 2 jaar heeft Jim Hackett het tij bij Ford nog steeds niet weten te keren.
Na ruim 2 jaar heeft Jim Hackett het tij bij Ford nog steeds niet weten te keren.
Delbos heeft bij Renault weliswaar een prestigieuze functie gekregen, maar ook een hondenbaan.
Hoe moet het nu verder met Renault en Nissan, de grootste autoalliantie ter wereld?
De door Dacia gerealiseerde groeicijfers maakt Volkswagen, het moederbedrijf van Skoda, jaloers.
Volkswagen zal Porsche, haar kip met gouden eieren, alleen in noodgevallen slachten.
Het voortbestaan van Jaguar Land Rover wordt van alle kanten bedreigd.
Ook in de dieselauto’s van Mercedes-Benz zou sjoemel software hebben gezeten.
De Volkswagen directie zou nagelaten hebben om de financiële impact van het sjoemel software schandaal te communiceren naar de buitenwereld
Na een jarenlange groei dreigt nu een recessie voor de auto-industrie.
De verwachting is dat aandeelhouders van autofabrikanten minstens tot 2025 op hun tanden moeten bijten.
Lees hier waarom Volkswagen haar logo heeft vernieuwd.
De voor de Amerikaanse markt bestemde oplage van de Lotus Evija is al bijna helemaal uitverkocht.
Ondanks een leeftijd van 105 jaar heeft Aston Martin nog steeds niet hetzelfde aanzien als Ferrari.
BMW is haar leidersrol in diverse opzichten kwijtgeraakt. Kan Oliver Zipse die herstellen?
Een zelfstandig rijdende testauto weet nu wat hij kan verwachten van voetgangers en fietsers in het stadsverkeer.
Om de fusiepoging tussen Fiat en Renault alsnog succesvol te laten zijn, is de zegen van zowel de Franse staat als Nissan nodig.
Dure emissie verlagende techniek maken modellen als de Ford Ka+ onrendabel.
De voormalige Audi topman wordt verdacht van het verstrekken van valse certificaten voor dieselmotoren, misleidende reclame en fraude.
General Motors prijst de nieuwe Chevrolet Corvette als een massaproduct.
De Duitse auto-industrie hapert en dat is ook in Nederland te merken.