BMW in het defensief op thuismarkt
Zakt BMW langzaam maar zeker weg in het Duitse moeras? Bij ongewijzigd beleid wel.
Zakt BMW langzaam maar zeker weg in het Duitse moeras? Bij ongewijzigd beleid wel.
Bij de techniek voor autonoom rijdende auto’s zit de duivel in de staart. En in het gebrek aan service bij Ford.
Iedereen hemelt Sergio Marchionne als redder van Fiat Chrysler Automobiles op. Maar Alfa Romeo ligt nog steeds op de intensive care.
Skoda heeft geen productiecapaciteit om de Kodiaq GT in Europa te kunnen produceren (en verkopen). Goed zo!
Lees hier waarom het goed is als Ford dochter Lincoln een Europese comeback maakt.
Premium automerken zijn door hun no-nonsense collega’s in het defensief gedrongen.
De Audi Q8, BMW 8-serie en Mercedes – AMG 4-deurs GT Coupé zijn stuk voor stuk prachtige auto’s om bovenop je bestaande gamma te metselen, maar ondertussen zitten er diepe scheuren in de fundamenten.
‘Met zulke volksvertegenwoordigers heb je geen handelsvijanden meer nodig’.
Het design van de Rolls-Royce Cullinan stelt teleur. Waarom geen revanche met een SUV Coupé?
Ook bij Tesla maakt een kat in het nauw rare sprongen.
Is van Audi ‘s werelds grootste premium autofabrikant maken een Mission Impossible?
Autointernationaal.nl heeft voor Opel een nieuwe verkoop knaller op basis van de Corsa bedacht.
Nissan en Toyota stoppen met de verkoop van diesel auto’s. Wie volgt?
De voormalige topman van Volkswagen is de gebeten hond. Toch heeft hij ook veel goeds gedaan.
Ondanks dat de verkopen weer toenemen moet de baas van Cadillac vertrekken.
Audi beklaagt zich over de hetze tegen de dieselmotor. Maar juist dit merk heeft vuile handen.
Slagkracht bepaalt het succes in de auto-industrie, niet eigenzinnigheid.
De dieselmotor kan én mag nog lang niet afgeschreven worden.
De autoconsument is dol op de hybride modellen van Toyota, maar spuugt op de Prius.
De Mini ‘Urbanman’ krijgt de aandrijflijn van de BMW i3.