Mini: komt er na het nieuwe logo ook een nieuwe merkidentiteit?
Leuk, dat nieuwe logo. Maar wat Mini écht nodig heeft, is een B segment elektrische SUV.
Leuk, dat nieuwe logo. Maar wat Mini écht nodig heeft, is een B segment elektrische SUV.
Nederland is een nieuw autotijdschrift rijker, maar het eerste nummer maakt een armoedige indruk.
De verkoop van elektrische auto’s stijgt, maar de Europese auto-industrie ontwikkelt de verkeerde modellen.
Opel verliest zijn technische identiteit. Maar de boekhouders zullen dat als winst beschouwen.
Hyundai Santa Fe: juiste auto, fout merk.
BMW heeft nu de kans enorm aan slagkracht te winnen.
In Europa is er een gezonde afzetmarkt voor een elektrische stationwagon.
Een Ford Kuga met de motor van de Focus RS levert vooral heel veel CO2 op.
Kan Subaru overleven als de boxermotor een elektromotor wordt?
Volvo heeft momenteel vooral dieselklanten. Hoe open staan die voor een elektromotor onder de kap?
Echte veranderingen komen van onderaf. Ook op de automarkt.
Rolls-Royce teert te veel op haar verleden. Vroeg of laat is dat dodelijk.
De 3-deurs Hatch is nu nog de ruggengraat van het Mini gamma. Maar hoe lang nog?
De Citroën C4 Cactus moest een auto worden die nergens op lijkt. Dat is (te) goed gelukt.
Wie loopt er niet met een grote boog om de modellen van Volkswagen heen?
De Nederlandse Volkswagen importeur blijft onethisch handelen.
De Toyota RAV4 is verkooptechnisch een grijze mus. Dat is nergens voor nodig.
Seat doet aan geschiedvervalsing.
De Opel Ampera-e komt zijn beloften niet na
Alpine moet eerst maar eens bewijzen dat haar sportwagen toekomst heeft.